دانلود آهنگ ایرانی جدید احسان تهرانچی به نام زوده

هفت دانلود

دانلود.دانلود نرم افزار.دانلود آهنگ جدید.دانلود کتاب.دانلود فیلم و سریال.و...

ehsan دانلود آهنگ ایرانی جدید احسان تهرانچی به نام زوده

♫♫♫

خیلی عزیز بودی برام

خیلی دلم تنگ میشه باز

مراقب خودت بمون ، نذار چشات تر بشه باز

 

نذار دوباره بشکنن ، اون قلب مهربون تو

نذار خرابش بکنن احساس پاک و سادتو

باور کن

زوده واسه رفتن تو

زوده ولی باشه برو

کاش نبودی تو زندگیم

کاشکی نمیدیم تورو

همین که دیدی حسمو ، همین که وابسته شدم

انگار دلت رو زده بود دلتنگی های بی خودم

♫♫♫

حالا که میری فقط بذار یه دل سیر نگات کنم

حرف بزن یکم باهام

شاید یخهاتم آب شدن

با اینکه دیدم سردی بازم حماقت کردم

مقصر خودم بودم چون بهت عادت کردم

  آهنگ 320  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت Mp3-320

 
منبع دانلود:نیوصدا

www.7download.loxblog.com بهترین و زیباترین دانلود ها را تقدیم شما میکند                        

 


 در صورتی که مشکل یا سوالی خاصی در باره ی این مورد داشتید از طریق فرم تماس با ما , اطلاع دهید(سایر پرسش ها از قسمت نظرات این مطلب پرسیده شود)

نظرات شما عزیزان:

ahmad
ساعت16:46---2 بهمن 1392
من مدیر download--ha هستم
مشخصاتت رو بده تا لینک کنم
اگر با من کاری داشتی توی وبم نظر(خصوصی)
بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




Design By : P I C H A K . N E T